PEC är ett komplett Outsourcingföretag med inriktning på CRM (Customer Relationship Management). Vi är kontaktytan mellan våra uppdragsgivare och dess kunder. Vi hjälper våra kunder med de delar som inte rör uppdragsgivarens kärnverksamhet.
Våra specialområden rör allt som innebär kontakt med kunden, men vi kan även via vårt nätverk av samarbetspartner erbjuda allt från personaluthyrning till logistiklösningar.
Inbound
Där kan vi ta hand om hela eller delar av kundservicen, support, ordermottagning etc. Du som uppdragsgivare vidarekopplar din telefonitrafik till vår växel. Därefter hanterar vi samtalen som om vi skulle sitta i era lokaler.
Du som uppdragsgivare får statistik på besvarade samtal, kötider etc.
Outbound
Där vi med avancerade tekniska hjälpmedel snabbt och effektivt mot privatpersoner och företag kan utföra telemarketing, marknadsundersökningar, after-sale samtal etc.
Alla uppgifter om beställningar eller resultat registreras och lagras i en databas för enkel överföring till dig som uppdragsgivare.
Administrativa tjänster
Där vi registrerar talonger, packar och skickar brev, faxhantering, datasammanställning etc.
Vi tar hand om det administrativa arbetet som kan uppstå i kommunikationen med kunder.